Aktualitātes

Kuldīgā no 2026. gada janvāra būs pieejamas banku klātienes konsultācijas

Divas rokas veic maksājumu, ievietojot kredītkarti maksājumu terminālī, ko tur otra roka. Uz termināļa ekrāna redzams uzraksts "PayTel".

Gatavojoties Saeimā pieņemtajām izmaiņām Kredītiestāžu likumā, kas paredz bankām nodrošināt klātienes pakalpojumu pieejamību reģionos, no 2026. gada janvāra Kuldīgā klātienē būs pieejami gan SEB bankas pakalpojumi (pēc iepriekšēja pieraksta noteiktās dienās), gan Swedbank konsultācijas.

SEB banka: klātienes apkalpošana Kuldīgā

SEB banka informē, ka Kuldīgā tiks nodrošināta pastāvīga klātienes klientu apkalpošanas vieta, paredzot klientu pieņemšanu divas reizes nedēļā – otrdienās un ceturtdienās, pēc iepriekšēja pieraksta.

  • Adrese: Pilsētas laukums 4, Kuldīga
  • Pieņemšanas dienas: otrdiena, ceturtdiena
  • Pieraksts vizītei: seb.lv/rezervacija vai tālr. 26668777 (pieraksts iespējams jau šobrīd)

SEB banka norāda, ka arī turpmāk daudzi pakalpojumi klientiem ir pieejami attālināti, ja klientam ir atbilstošs autentifikācijas līdzeklis.

Swedbank: klientu konsultācijas Kuldīgā

Swedbank informē, ka no jaunā gada uzsāks klientu konsultācijas Kuldīgā. Šobrīd norisinās pēdējie sagatavošanās darbi konsultāciju punkta iekārtošanai, un par precīzu adresi un pieņemšanas laikiem banka informēs tuvākajā laikā.

Swedbank konsultāciju punktā klātienē būs pieejamas konsultācijas par:

  • kreditēšanas iespējām, ieguldījumu pakalpojumiem un uzkrājumiem;
  • finanšu pratības veicināšanu, tostarp palīdzību internetbankas lietošanā;
  • kontu apkalpošanu (piem., konta pārskata saņemšana, konta atvēršana, ja iepriekš Swedbank konta nav bijis);
  • kodu kalkulatora saņemšanu, konsultācijām Smart-ID atjaunošanai;
  • maksājumu karšu pasūtīšanu (konsultējot, lai klients iemācās karti pasūtīt uz savu mājas adresi).

Pakalpojumi, kas konsultāciju punktā nebūs pieejami:

  • konsultants klienta vietā nevar izveidot Smart-ID;
  • uz pieņemšanas punktu netiek vestas maksājumu kartes;
  • nevar atvērt jaunu kontu, ja iepriekš klientam jau ir bijis Swedbank konts;
  • netiek nodrošināta skaidras naudas apstrāde.

Ieteikumi pirms došanās uz konsultāciju:

  • pirms ierašanās aicinām piezvanīt uz 67444444 un noskaidrot, vai jautājumu iespējams atrisināt konsultāciju punktā;
  • zvanot pārliecināties, vai nepieciešamo nevar nokārtot attālināti (internetbankā vai telefoniski);
  • ja jautājumu var atrisināt filiālē, veikt pierakstu uz tuvāko filiāli.

Ierodoties uz konsultāciju, jāņem līdzi derīgs personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte). Ja klientam ir autorizācijas rīks internetbankai (piem., kodu kalkulators), ieteicams paņemt līdzi arī to.